Carta deontologica SOS Infertilitatea

Nici macar cea mai bine-intentionata organizatie din lume nu poate "trai" doar cu aer! Nu ramaneti indiferenti: implicati-va in sustinerea cauzei comune, DONATI pentru Asociatia SOS Infertilitatea!
Avatar utilizator
SOS Infertilitatea
Administrator
Mesaje: 9587
Membru din: Vin Sep 11, 2009 2:03 pm
Contact:

Re: Carta deontologica SOS Infertilitatea

Mesajde SOS Infertilitatea » Sâm Feb 11, 2012 8:38 am

In conformitate cu principiile Cartei Deontologice, Asociatia SOS Infertilitatea a facut publice pe topicul de fundraising toate sponsorizarile pe care le-a primit de la clinici (de fapt - toate sponsorizarile, in absolut; dar cele de la firme care nu sunt "in domeniu" au putut ramane anonime, am anuntat doar suma primita ca sponsorizare, pe cand cele de la clinici au fost anuntate chiar si cand nu s-a dorit advertorial), iar regimul de publicitate in care s-au facut publice informatiile a fost anuntat explicit, de fiecare data.

Ca sinteza, de la origini pana in prezent, SOS Infertilitatea a primit urmatoarele sponsorizari de la firme din domeniu:

Clinica Iscare Iasi (2010), suma: echivalentul in lei a 300€, advertorial timp de cca. o luna

Clinica Gynera (2011), suma: 2.000 RON, nu s-a solicitat advertorial

Clinica Columna (2011), suma: 3.020 RON, advertorial timp de doua luni

Clinica Omini (2012), suma: 4.000 RON, advertorial cca. 10 saptamani

Clinica Hitmed (2012), suma: 1.000 RON, advertorial cca. 3 saptamani

Clinica Hitmed (2012), suma: 1.522 RON, advertorial timp de o luna

Laboratorul Genetic Center (2013), suma 1.900 RON, advertorial timp de cca. 6 saptamani

Clinica Gynatal (2013), suma 3.000 RON, advertorial cca. 2 luni

Clinica Gynera (2013), suma 2.500 RON, advertorial cca. 6 saptamani.

Clinica Fertilia (2013), suma 1.500 RON, advertorial cca. o luna.

Athena Hospital (2013), suma 1.600 RON, advertorial timp de o luna.

Acibadem Hospitals (2013), suma 350 E, advertorial timp de o luna.

Acibadem Hospitals (2014), suma 600 E, advertorial timp de o luna si jumatate.

Clinica Gynera (2014), suma 2.000 RON, advertorial timp de cinci saptamani.

Clinica de Fertilizare Tg. Mures (2014) - 8.500 RON

Clinica Gynatal din Timisoara (2014) - 5.000 RON

Omini Clinic din Iasi (2014) - 5.000 RON

Clinica Gynera din Bucuresti (2014) - 3.000 RON

Clinica Omini din Iasi (2015) - 3.060 RON

Clinica Gynera din Bucuresti (2015) - 2.000 RON

Clinica Gynera din Bucuresti (2016) - 20.000 RON

Wellborn Hospital din Bucuresti (2016) - 8.000 RON

Clinica Columna din Bucuresti (2016) - 3.000 RON

Clinica Omini din Iasi (2017) - 1.000 RON

Pretul unui advertorial pe forumul SOS Infertilitatea este in prezent de 350€/luna.
I always wondered
why somebody didn’t do
something about that,
then I realized
I AM SOMEBODY.

[...and you, and you!]

Grup FB infertilitate
Grup FB adoptie
Grup FB sarcina & parenting

Pagina FB infertilitate
Pagina FB adoptie
Pagina FB a initiatoarei Asociatiei


Imagine ... Imagine... Imagine ... Imagine ...Imagine ... Imagine... Imagine

Avatar utilizator
SOS Infertilitatea
Administrator
Mesaje: 9587
Membru din: Vin Sep 11, 2009 2:03 pm
Contact:

Re: Carta deontologica SOS Infertilitatea

Mesajde SOS Infertilitatea » Mar Apr 25, 2017 4:35 am

Pana in prezent (noua ani de activitate asociativa), Asociatia SOS Infertilitatea nu a fost sponsorizata / finantata de catre pharma.

Notam totusi aici urmatoarele informatii:

COLABORAREA ASOCIATIILOR DE PACIENTI CU INDUSTRIA FARMACEUTICA

Pentru a asigura desfăsurarea relaţiilor dintre industria farmaceutică si organizaţiile de pacienţi într-o
manieră etică si transparentă, EFPIA a adoptat Codul de Practică al EFPIA privind relaţiile dintre
industria farmaceutică si organizaţiile de pacienţi.


Acest Cod se bazează pe următoarele principii pe care EFPIA, împreună cu organizaţiile paneuropene
de pacienţi, le-au actualizat în Septembrie 2006:

Organizația de pacienti se va asigura că îi este respectată independenţa, din punctul de vedere al
opţiunilor politice, al politicilor si al activităţilor organizate.

Toate parteneriatele dintre organizaţia de pacienţi si industria farmaceutică se vor baza pe respect
reciproc, deciziile fiecărui partener având valoare egală.

Industria farmaceutică nu va solicita, iar organizaţiile de pacienţi nu îsi vor asuma promovarea unui anumit medicament care se eliberează numai pe bază de prescripţie medicală.

Obiectivele si domeniul oricărui parteneriat vor fi transparente. Sprijinul financiar si nefinanciar oferit de industria farmaceutică va fi făcut întotdeauna cunoscut în mod clar.


Industria farmaceutică acceptă finanţarea din surse multiple a organizaţiilor de pacienţi.

Finantarea din partea companiilor farmaceutice pentru costurile de functionare ale asociatiei de pacienti trebuie sa fie intotdeauna neconditionata. Pentru evitarea conflictului de interese si pentru garantarea independentei aceste fonduri trebuie diversificate din cat mai multe surse si echilibrate cat de mult posibil.

*****

CODUL DE PRACTICA ETICA ARPIM

I always wondered
why somebody didn’t do
something about that,
then I realized
I AM SOMEBODY.

[...and you, and you!]

Grup FB infertilitate
Grup FB adoptie
Grup FB sarcina & parenting

Pagina FB infertilitate
Pagina FB adoptie
Pagina FB a initiatoarei Asociatiei


Imagine ... Imagine... Imagine ... Imagine ...Imagine ... Imagine... Imagine


Înapoi la “Fundraising.”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 2 vizitatori