In cadrul Saptamanii Nationale de Constientizare a Fenomentului Social si Medical al Infertilitatii in Romania, Asociatia SOS Infertilitatea organizeaza o serie de actiuni, dintre care unele vor deveni permanente.

funaruoana wrote:Sunt la servici si m-au busit lacrimile cand am vazut primul roll-up ... cred ca ar trebui sa mi-l prind pe spatele hainei
carla_cluj wrote:La fel si mie mi-au dat lacrimile. Felicitari din inima celor care le-au realizat! Sunt convinsa ca o sa sensibilizeze foarte multa lume. Am vazut si eu ca oamenii nici nu se gandesc ca nu poti face copii si nu se gandesc ca intrebarea te poate supara. Eu cand spun ca "incercam de aproape 3 ani si deocamdata nu vrea sa vina bebe" de multe ori mi se raspunde cu intrebarea: "Ai fost la medic?" No comment.
cris8 wrote:in privinta materialelor realizate...felicitari din suflet, eu cred ca sunt ff bine realizate, transmit exact ce trebuie, practic pun punctul pe "I"
si mie mi-au dat lacrimile de la primul pe care l-am vazut...
littlegirl wrote:FFF bun, emotionant...Felicitari celor care au ales imaginile si textele. E emotionant pentru noi care ducem zi de zi mana la tampla si plecam capul; cei care au facut copii instant sau din greseala....e abstract sa inteleaga, dar macar le atrage atentia, daca e afisat public inseamna ca...e important...sau cel putin n-o sa mai puna intrebari...Oricum are impact. Felicitari!
Irina_ wrote:Buna!
Foarte frumoasa initiativa. Sper sa reuseasca cel putin sa creasca nivelul de empatie al oamenilor care vor trece in zilele urmatoare pe langa afise. Ma bucur ca eu si sotul meu aparem intr-una dintre poze. As vrea ca lumea sa inteleaga prin ce trecem, desi e greu de povestit cuiva care nu a trait experienta.
Daca sunt evenimente la care putem participa, sa ne dati de stire. Vom incerca sa fim acolo.
Va pup si va doresc succes,
Irina, cel mai probabil in mijlocul unei stimulari pentru o procedura IUI ce se va anula din cauza unor analize proaste. Va fi cu punct si de la capat.
Arcip Andreea wrote:Mi-au dat si mie lacrimile, tot la servici fiind. Sunt curioasa ce efect are asupra celor din categoria carora se si adreseaza de fapt materialul. Sa intrebi pe cineva ceva de genul : De ce nu vrei sa faci copii? , mi se pare o dovada de prostie si de nesimtire.
SOS Infertilitatea wrote:Ne bucuram ca va place si ca vi se pare ca mesajul este bine transmis. Multumim agentiei noastre de advertising, merita fiecare centima din cei 8.000 de euro platiti pentru concept, fotografii la mare rezolutie, grafica, productie rollup-uri, transport si obtinerea spatiului central de expunere.
bela wrote:A face voluntariat este dovada unui gest si a unei daruiri supreme pe care le poate face un om! Felicitari " voluntarelor" ! De asemeni va felicit pentru munca pe care o prestati iar aceasta campanie este completa din punctul meu de vedere!
Va doresc o munca usoara si cu .....raspuns!
N.C.B. wrote:Da, Bela, a face voluntariat si a te darui unei cauze aduce satisfactii. ...Dar si frustrari uneori.Cred insa ca, la final, raman acei copilasi care se vor naste in urma actiunilor Asociatiei, iar despre datul cu capul de pereti va ramane doar o amintire vaga, fumurie, cu cucuie estompate.
SOSI baga fitile.
Campania de sensibilizare a fost conceputa de mine si realizata de "agentia de advertising" N.C.B. & friends (multumesc Bogdan, Elena, Maria, Cornel, Clarice - care nu sunt afectati direct de infertilitate, dar m-au ajutat neconditionat, le-am cerut un deget si mi-au dat mana intreaga; multumesc Giorgiei de pe forum, care a realizat montajul cu voluntarii SOSI si, desigur, multumesc prietenelor mele din nucleul SOSISOS Infertilitatea wrote:Ne bucuram ca va place si ca vi se pare ca mesajul este bine transmis. Multumim agentiei noastre de advertising, merita fiecare centima din cei 8.000 de euro platiti pentru concept, fotografii la mare rezolutie, grafica, productie rollup-uri, transport si obtinerea spatiului central de expunere.) si a costat cam 40 de roni, cu totul, cap-coada (taxiuri si telefoane) (ca idee, doar o poza la rezolutie maxima dintr-o banca de imagini costa cam 40 - 60 de euro, iar tiparirea unui roll-up in bune conditii grafice, policromie, cu mecanism si geanta de transport - cel putin tot inca pe-atat).
Ziceam de dat cu capul de pereti, cu foarte mari eforturi si presiuni am obtinut Pasajul Universitatii, dupa ce raspunsul scris de la Administratia Strazilor, careia SOSI a avut grija sa ii adreseze o cerere inca din februarie, a fost cat se poate de negativ.Dar important e rezultatul final, am obtinut spatiul, vom fi acolo, centrali si inconturnabili!
Va asteptam saptamana viitoare in Pasajul Universitatii. Vedeti ca am pus agenda eventului pe topicul dedicat.
nina wrote:Da, sensibilizeaza pe cine e sensibil. Pe mine cu siguranta, da..!! Eu am 8 fiv facute si acum sunt in decurs ptr al 9-lea fiv. Nu-mi pot exprima durerea din suflet, am ramas fara prea mari sperante. Poate asa vrea D-zeu, eu am 36 ani si sotul 37 ; problema este a trompelor inchise, actualmente extirpate. De 7 ani tot incercam si insistam intruna. BAFTA, tuturor cuplurilor!!!
ela_ella wrote:SOSI, felicitari, sensibilizeaza pana la lacrimi campania voastra, si eu sunt mereu intrebata ”cand facem un copil”....si stiu ce inseamna...
Alla76 wrote:sunteti minunati!
sunt tare de efect! toate! chiar toate! va tin pumnii si va doresc putere sa faceti fata programului incarcat care va asteapta!
Jos palaria in fata voastra!